Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Κολάζ αισθήσεων

Σε ποιες αποχρώσεις και σε ποιες υφές από όλες όσες μου προσφέρεις ν'αρνηθώ;
Πως να πάψω να σε εγκωμιάζω όταν καθετί που κάνεις σ'ανεβάζει σε βασιλικούς θρόνους;
Αποθανατίζοντας τις στιγμές εκείνες που φοβάμαι να σε στερηθώ, εξοικειώνομαι με όλες τις φάσεις θανάτου που θα μπορούσα να περάσω για να σου αποδείξω πως η ζωή μου είσαι εσύ...
Ατελείωτα γράμματα σε κάθε γωνιά του σπιτιού σου προσπαθούν να σε εθίσουν σε μένα...
Σου χαρίζω μαγείες που θα σε πείσουν πως δεν υπάρχουν πουθενά αλλού...
Όνειρα που εγώ και μόνο εγώ μπορώ να σου τα πραγματοποιήσω...
Σκοπός ζωής μου η απόλυτη παράδοση της ψυχής σου...
Κίνητρο του μυαλού μου η σαγήνη του κορμιού σου... 
Καθυποτάξου στο έλεος των αισθήσεων που πυροδοτώ...
Εξαφάνισε τη λογική και απογειώσου στον υπερθετικό βαθμό των αισθήσεων...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου